Powered By Blogger

Sunday, November 20, 2011

HOT Offer

TAWARAN HARGA RUNTUH!! JIMAT SEHINGGA RM 45!.



Saya menjual Original License Kaspersky Internet Security 2012 (1 year/ 1 Pc) dengan harga RM 25 sahaja.

Kenapa murah?
Sebab saya hanya menjual activation code (20 digit) sahaja dan ia tidak datang dengan kotak dan CD. Jadi kos produk sudah banyak dikurangkan. Software boleh download secara percuma di website Kaspersky. Selain itu, activation code ini dibeli secara pukal dalam kuantiti yang banyak terus dari syarikat Kaspersky. Sebab tu murah habis!

Original ke? Genuine?
Semua activation code yang saya jual adalah 100% ORIGINAL (Genuine) dari Kaspersky. BUKAN daripada Crack, Keygen atau yang seangkatan dengannya. Diingatkan bahawa, activation code yang saya jual hanya untuk kegunaan 1 PC/1 User sahaja. Penggunaan melebihi bilangan PC/user yang ditetapkan akan menyebabkan blacklist.

  
Ada Jaminan ke?
Baiklah, untuk meyakinkan lagi anda, saya akan memberi jaminan selama 365 hari dari hari pertama anda aktifkan code Kaspersky anda. Ini bermaksud, anda boleh menggunakan produk yang saya jual ini selama setahun tanpa rasa bimbang. Jika diblacklist, hubungi saya segera untuk memudahkan saya membuat report ke Kaspersky. Pastikan anda print screen dahulu Kaspersky anda yang telah diblacklist. Saya akan beri FULL REFUND jika masalah tersebut tidak dapat diselesaikan dan ia bukan berpunca dari kesilapan anda.

Cara pembelian :

1) PM saya untuk pertanyaan stok, sy akan beri detail akaun jika ada stok.
2) Masukkan bayaran sebanyak RM25 ke dalam akaun Maybank saya.
3) Emel butiran pembayaran ke azz_mg@yahoo.com
3) Setelah pengesahan pembayaran dibuat, activation code akan dihantar ke emel anda secepat mungkin.

Contact:

1) YAHOO MESSENGER : azz_mg@yahoo.com
2) EMAIL : azz_mg@yahoo.com

LINK DOWNLOAD INSTALLER KASPERSKY 2012 :



No comments:

Post a Comment